www.ogloszenia-grudziadz.pl

Dodaj bezpłatne ogłoszenie

Osób online:23 | KATEGORIE:69 | LOKALIZACJE:27 | Ogłoszeń:1289

Powiadom znajomego

Wiadomość
Twoje imię
E-mail
E-mail znajomego
Kod
Wpisz kod widoczny wyżej
 
 

Formularz kontaktowy

Wiadomość
Twoje imię
E-mail
Kod
Wpisz kod widoczny wyżej
 
 
Szukaj ogłoszenia w Zaawansowane
 Dodaj bezpłatne ogłoszenie

Linki sponsorowane

 

Promowane





 
 
Główna >> Poprzednia strona >> Szczegóły ogłoszenia Specjalista Ds. Obsługi Zamówień I Interwencji Zagranicznych – Rynek Czeski Branża E - Commerce

Specjalista Ds. Obsługi Zamówień I Interwencji Zagranicznych – Rynek Czeski Branża E - Commerce

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów z Bydgoszczy i okolic na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Zamówień i Interwencji Zagranicznych – rynek czeski branża E - commerce Nr ref.: CZH/07/13 Miejsce pracy: Bydgoszcz

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2011 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 27 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).

Zadania:
• Kontakty telefoniczne oraz e-mailowe z klientami zagranicznymi w j. czeskim;
• Kompleksowa obsługa klienta – od przyjęcia zamówienia po nadzór nad realizacją dostaw;
• Wspieranie klientów oraz rozwiązywanie bieżących problemów;
• Zapewnienie wysokich standardów jakości;
• Monitorowanie i analizowanie działań konkurencji.

Wymagania:
• Znajomość j. czeskiego w mowie i piśmie na poziomie min. średniozaawansowanym – warunek konieczny;
• Wykształcenie min. średnie;
• Biegła obsługa pakietu MS Office;
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, wysoka komunikatywność;
• Asertywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole;
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze SJPhone;
• Mile widziane osoby po dłuższym pobycie w Czechach.

Nasz Klient oferuje:
• Pracę od poniedziałku do piątku;
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• Stałe wynagrodzenie oraz motywujący system premiowy;
• Perspektywę rozwoju zawodowego;
• Interesującą pracę w młodym zespole w firmie o międzynarodowej renomie.

Oferta dotyczy pracy stałej.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV, list motywacyjny oraz nr referencyjny CZH/07/13 w temacie wiadomości na adres:

ilona.morawska@adecco.com

Zapraszamy do rejestracji bezpośredniej na adecco.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).





 PDF

Rodzaj: Oferuję

Tagi:   Specjalista Ds. Obsługi Zamówień I Interwencji Zagranicznych – Rynek Czeski Branża E - Commerce


Miasto/a:
 Poza Grudziądzem
 

Reklama

 




Regulamin | Polityka prywatności | Patnerzy
Copyright © 2010 - 2010 ogloszenia-grudziadz.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone.